<script id='pixel-script-poptin' src='https://cdn.popt.in/pixel.js?id=145acf8d00afd' async='true'></script>

60 שניות על אתר הסקי צ'רביניה

60 שניות על מתחם הגלישה ויה לטאה

  • Home
  • Home
  • גליל מערבי: מקומות שלא תרצו לפספס

גליל מערבי: מקומות שלא תרצו לפספס

בגליל המערבי תמצאו את כל מה שאתם צריכים לטיול מושלם: חופים בתוליים, מסלולי טיול רבים, מי נחלים קרירים והמון ירוק. מתכננים לבקר באיזור? תמשיכו לקרוא

לא מזמן חזרנו מ-24 שעות של בריחה מהמציאות, במלון מטיילים שבקיבוץ אילון. הספקנו כל כך הרבה בכל כך מעט זמן (בעיקר בזכות הלוקיישן המעולה של המלון). אז החלטתי לעשות לכם חיים קלים ולאגד לכם את כל ההמלצות שלי פה.

רוצים לראות את הטיולים שלי בלייב? מוזמנים לעקוב אחרי האינסטגרם של הבלוג
טיול בנחל כזיב גליל מערבי
מסלול לנחל כזיב דרך פארק גורן

מסלול מהמם, באמת אחד היפים שיש בארצינו ואני לא מגזימה. מדובר במסלול מעגלי, האורך כארבע שעות, לא הכי קל, אבל לגמרי שווה את זה. הוא מתחיל בירידה לא מאוד ארוכה, ממשיך בטיול לצד הנחל ובהרבה מקומות להכנס ולשכשך, משם מתחילים לטפס וכשמגיעים לקצה ההר הולכים את הדרך חזרה בשביל פרחוני ומישורי.

לפירוט מלא של המסלול כנסו לכתבה: נחל כזיב דרך פארק גורן >

מסלול נחל בצת

מתוך קיבוץ אילון ניתן לצאת ברגל למסלול מקסים בנחל בצת. המסלול המלא מתחיל בחניון נחל שרך ומסתיים בקיבוץ איילון, אבל אנחנו פשוט ירדנו מהקיבוץ לנחל, טיילנו כשעה, עד לעץ הדולב הגדול, וחזרנו חזרה. מסלול לא קשה בכלל, מלא במים ופינות קסומות לשכשך ולהצטנן.

נחל בצת
נחל בצת
מערת קשת

כנראה אחד האיזורים המוכרים והאהובים. מדובר על מסלול ממש קליל ונגיש (גם לעגלות וגם לכיסאות גלגלים. אבל הבנתי שהוא קצת תלול למי שמתנייד בכיסא גלגלים). בתחילת המסלול מגיעים לפארק חמוד ובו פינות פיקניק מסודרות. משם יוצאים למסלול הנגיש שאורך בערך רבע שעה, עד שמגיעים למערה המרשימה (ולנוף מרשים לא פחות) . ניתן לרדת לבסיס המערה בסנפלינג ולטפס חזרה לנקודת ההתחלה.

מערת קשת
טיילת תל אכזיב

טיילת מהממת וארוכה (6 קילומטרים) המתחילה בחוף אכזיב ומסתיימת בראש הנקרה. בדרך תוכלו להנות מחופים בתוליים, חופים מוסדרים, חורשה ירוקה, מתקני ספורט, נקרות עם מי טורקיז והרבה רוח של ים. בסוף הטיילת ניתן לעלות לתצפית של ראש הנקרה או להמשיך הלאה, לצוקים הנושקים למים. אפשר לטייל בה עם אופניים, ברגל או עם האוטו ופשוט לעצור כל כמה מאות מטרים.

תל אכזיב
תל אכזיב

איפה ישנים?

רשת מלונות מטיילים  

בגליל וברמת הגולן תמצאו את בתי המלון של רשת מלונות מטיילים. כל המלונות ממוקמים מדהים ומושלמים למי שאוהב לטייל- כי מכולם אפשר לצאת ישירות למסלולים בטבע. בנוסף, כל המלונות (מלבד מלון מטיילים מטולה) מקבלים כלבים, ולא סתם, גם דואגים לפינוקים והפתעות עבורם.

אנחנו ישנו במלון מטיילים אילון ובעבר לנו במלון בגשר הזיו. שניהם ממוקמים בגליל המערבי והם אופציה מעולה למי שבא לטייל באיזור.

סידרתי לכם 15% הנחה על לילה, למי שיזמין חופשה באחד ממלונות הרשת בין החודשים מאי-יוני 2021. פשוט תזינו את הקוד "טולה״

אלמה, לימן

לפני כמה ימים נפשנו במתחם צימרים מדהים (אבל באמת מדהים) הנקרא ״אלמה״ במושב לימן.

מדובר במתחם גדול ובו 4 ביקתות עץ גדולות, מרווחות ומאובזרות בכל טוב. במתחם עצמו יש בריכה גדולה ומגודרת (חשוב כשבאים עם ילדים, ג׳קוזי ענק ומקורה, סאונה, מטבח נפרד (בנוסף למטבחונים שיש בכל בקתה) המאובזר בכל מה שתצטרכו, כולל מכונת נספרסו וקפסולות, מדשאה גדולה, פינות צ׳יל, מתקן גריל, שולחן אוכל גדול גם בחוץ וגם בתוך המטבח. 

לפרטים נוספים מוזמנים לבקר באתר של אלמה.

לימן לימן
אלמן לימן
אלמה לימן
מאפיית קורון פטיסרי

בקיבוץ עברון, שנמצא סוג של בתוך נהריה (מבולבלים? גם אנחנו) שוכנת אחת מהמאפיות/קונדטוריות הטובות ביותר שיצא לי לבקר בהן. בקורון תמצאו קרואסון חמאה אלוהי, עוגות בחושות מעולות, מאפים מתוקים ומלוחים שבהם וואו ובקיצור – גן עדן לחובבי הםחמימות. ממליצה לקחת בטייק אווי ולצאת לפיקניק בתל אכזיב שנמצא 5 דקות נבסיעה משם.

מסעדת אורי בורי  

טוב, אי אפשר לסיים את הכתבה הזאת בלי המלצה על אחת המסעדות הטובות ביותר בארץ – אורי בורי, הנמצא בעכו. מי שלא מכיר, מדובר על מסעדת דגים מדהימה, מהטובות שאכלתי בהן בארץ. כל מנה כאן מלאת מחשבה ויצירתיות והתוצאה פשוט וואו! לא מדובר במסעדה זולה, אך לטעמי אם כבר להוציא סכומים גדולים על אוכל, אז במקום שמגיש אוכל לפחות כמו ברמה הזאת.

**בימים אלו המסעדה סגורה בעקבות גל אלימות מזעזע בעכו העתיקה, בה שרפו את המסעדה. לשמחתי הרבה, אורי ירמיאס, הבעלים של המסעדה הודיעה כי יפתח אותה שוב בהקדם.

קורון פטיסרי

One Comment

כתיבת תגובה